inzapezita

daca am fi trecut unul pe langa altul pe strada intr-o zi, fara sa ne cunoastem, ti-as fi zambit. poate mi-ai fi zambit inapoi. poate as fi intors capul dupa tine. urmatorii cativa pasi i-as fi facut imaginandu-mi cum e viata ta, sau un moment din a noastra. ti-as fi ales eu un nume pentru cateva clipe si pe urma l-as fi uitat. si as fi mers mai departe grabita, inaintea acelei iubiri care ma asteapta mereu dupa colt. mi-as fi dorit sa-mi zambeasca cu zambetul tau.

nu era mai bine? cred ca as fi pastrat din tine mai multe decat imi raman acum si mai multe decat vreau sa pastrez acum. nu vreau sa te vad, nu vreau sa te aud, nu vreau sa stiu ce faci. mi-e teama mereu sa ma apropii de tine. daca nu esti acolo? daca nu ma vrei azi? daca ai reusit sa uiti zilele de ieri si pe mine in sfarsit cu ele? chiar si cand te intorci spre mine stau cu  sufletul  la gura.  din ce directie sufla vantul azi? mi-e teama ca ai sa ma dezamagesti si mai tare. mai bine imaginez eu finalul.  ceva tragic  si nobil. o sa dam vina pe soarta si o sa ne cainam destinele nedrepte.

Imi cer iertare ca am vrut sa intru in viata ta acum si nu am gasit un moment mai potrivit. Imi cer iertare daca am lasat loc pentru indoieli. Si imi cer iertare ca am ramas agatata atata timp.

Lasă un răspuns

