si s-ar putea sa ninga

e epuizant si halucinant sa incerc sa tin pasul cu mine. acu doua zile am hotarat zambind ca am sa fiu prietena ta daca imi dai voie. si m-am simtit usurata. ca un om mare. o seara intreaga nu am mai asteptat nimic. am cedat emotiile puternice pentru un sentiment de suficienta si liniste. si mi s-a facut dor de globuri rosii, multe, imprastiate peste tot prin casa. am vrut sa ninga.

dimineata m-am trezit insa in aceeasi lunga zi de toamna. a inceput candva, intr-un 15 de septembrie din alta lume si uita sa se incheie. soarele asta, caldura potolita, frunzele care se mai agata inutil de crengi, iarba care e mai verde ca niciodata. niciunde nu se simte iarna. si m-am simtit pierduta, deznadajduita, stupida in toate sperantele mele. s-au naruit intarind doar impresia ca le fac mereu degeaba. cum sa vina primavara daca nu e iarna? cum sa vina iarna  daca toamna nu se termina?  si am vrut sa ninga.

nu a tinut mult. deznadejdea. cum sa te superi pe soare cand nu ai umbrela? am avut senzatia unei batai usoare dar insistente din picior, ca atunci cand tii ritmul. nu vezi? si ziua aceea inceputa demult, si toamna  ma asteapta pe mine. eu tin totul in loc. am inteles gresit atata timp. noiembrie asta dulce, in balerini, imi spune, prin toate zilele cu soare pe care le-a adunat in calea mea, ca e timpul sa vina iarna. s-a terminat toamna. s-a terminat toamna! da drumul, copile, visurilor cu plimbari din septembrie! agata globuri rosii in locul lor! s-ar putea sa ninga.

Un gând despre „si s-ar putea sa ninga

  1. Cu siguranta va ninge… In curand ne vom putea juca cu globuri colorate si vom simti cum iarna ne intra in suflet. Pana atunci insa, putem continua sa ne agatam de frunzele toamnei … sau de crengile copacilor goi…nu va mai dura mult.
    Totul depinde de cat de multa rabdare ai.

Lasă un răspuns

