i do believe they’ve done something funny to love

esti sigur ca minutele au doar 60 de secunde? secundele din orele de iarna trebuie sa fie mai lungi decat secundele din orele de vara. sunt gandite pentru imbratisari mai lungi. e mai frig afara, se intelege. desi, dupa parerea mea, ramane loc si pentru asteptari mai lungi. tot intre un sfarsit de noiembrie albastru si un inceput de decembrie prea verde. sigur sunt mai lungi. mie mi se par mai lungi cat te astept.

iar ai ramas fara nume. cum reusesti sa il pierzi mereu? am si eu partea mea de vina. ti-am spus in atatea feluri incat poate nici  nu l-ai pierdut. l-ai uitat doar. imi place „iubite”. intr-o zi va trebui totusi sa ti-l amintesti si sa mi-l spui si mie. sa-l pot sopti, striga cand esti pe celalalt trotuar, certa cand ma certi, chema cand intarzii, repeta cand nu-i nimeni in jur, canta cand te astept, mazgali pe colturi de servetele si desena in modele complicate. ai nevoie si de un chip, de un buletin, un loc pe harta, poate o optiune pentru vot, cateva opinii generale. restul descoperim pe drum. cafea sau ceai?

Lasă un răspuns

