joaca de-a mine

am sa imi transform viata intr-o serie de intrebari cu raspuns simplu. si am sa inventez un zar cu doar doua fete. va fi gol pe din-nauntru ca sa incapa nodul din gat, strangerea de inima, privirea pierduta in zare si zarea. am sa ma opresc din gandit si o sa il las pe el sa dicteze mai departe. daca aveti ceva de reclamat, nu mai raspund.

are si zarul regulile lui. vrea sa raspunda si cand stiu raspunsul.  raspunsul corect e mereu al lui. nu da explicatii. nu accepta 2 din 3. si nu primeste reclamatii.

 

Un gând despre „joaca de-a mine

  1. off…e greu de lasat un comentariu la aceste cuvinte, pe care le scoti dintrun suflet un pic ranit..”un pic” putin zis dar sa lasam atat ..oricum stim cu toti ca timpul le rezolva pe toate, asa se spune…ca vrei sa uiti ce s-a intamplat nu poti, totul ramane tiparit in suflet si nu poti sa le smulgi de acolo nici daca ai vrea..sper sa ai foarte mult timp de acum incolo sa srii mereu si sper ca am sa invat si eu…..:*

Lasă un răspuns

