Imi poate da cineva asa ceva macar de ziua mea?

o zi care sa stiu cum se termina din momentul in care a inceput. banala. in care constante sa fie „tu”, „mi-e dor”, „azi”. necunoscute sa ramane o ora, un loc, povestea pe care mi-o spui. o zi care sa inceapa  cu o cafea cu lapte si cateva mesaje, cu un schimb de telefoane, cu o intalnire mai dupa-amiaza in care putem fi si obositi, tacuti si doar fericiti de apropiere, fara asteptari, fara obstacole de depasit, fara replici inteligente, fara efort, fara mers pe sfoara.  sa pot spune ca  suntem bine cand ma intreaba lumea. sa fim impresionati doar de comoditatea pluralul din gandire.

Promite-mi asa o zi si nu uita sa te semnezi.

3 gânduri despre „Imi poate da cineva asa ceva macar de ziua mea?

Lasă un răspuns

