return to sender if not needed

Ti-am lasat pe o masuta, intr-un colt retras de suflet, un plic.  E fara timbru si fara adresa. Te asteapta sa il cauti pentru ca s-ar fi pierdut pe drum daca il trimiteam.

Iti doresc sa afli ce vrei, sa dobandesti si sa pastrezi. Iti doresc sa ai mereu un vis la indemana sa il inlocuiasca pe cel pe care tocmai l-ai implinit. Iti doresc sa poti mereu ceea ce vrei. Iti doresc sa duci la capat ce incepi dar sa nu te limitezi la a incepe doar ceea ce crezi tu ca poti termina. Iti doresc sa inveti ca provocarile sunt un mod de a invata. Iti doresc aventura, neasteptat, soare si ploi cat sa le valorezi pe amandoua. Iti doresc sa te vezi asa cum te vad eu.

La multi ani!

P.S. menta si ceai verde. nu l-am cautat dar m-a gasit el. tocmai azi. ceaiul adica. de pe un raft oarecare.  mi s-a parut asa firesc sa il am in cana cat ma gandesc la tine.

Un gând despre „return to sender if not needed

Lasă un răspuns

