the day before

Am senzatia ca s-a pierdut  o zi din saptamana mea. Nu am sesizat cand ieri a devenit azi. Si azi  trebuie sa fiu prezenta in viata mea pentru ca e ultima zi inaite de maine, cand este imperios necesar sa imi regasesc sclipirea. In loc de ceai am in cana un lichid negru pe care nu il recunosc. Pentru ca nu mai avem lapte. N-am inceput bine. Incepe totusi sa semene cu diminetile mele. Am facut patul. Si asta ajuta la stabilirea ordinii naturale a lucrurilor.

M-am trezit odata la 2 sau 3 ore noaptea asta. De fiecare data cu o luciditate uimitoare. Altadata ma chinui sa imi pastrez sirul gandurilor coerent de la inceputul pana la sfarsitul unei propozitii, treaza fiind, si acum as fi putut sa repet exact, de fiecare data, ultima idee de din-nainte sa adorm.  Parca as fii apasat doar pe ‘pauza’ intre timp. Sunt mai obosita decat aseara. Si tiu ca aseara era aseara pentru ca aveam nevoie de veioza aprinsa. Acum ar fi soare daca m-as ridica sa trag draperiile. Inca un semn ca e dimineata. Winampu meu, care are a will of his own, canta „The day before you came”. Stiu, ascult numai prostii. Funny, toate seamana cu „the day before”. 

Pentru tine, am senzatia ca zilele sunt noi de fiecare data. Fara legatura cu cea de ieri. Noapte te absolva de tot ce ai spus sau ai facut ieri. Consecintele nu dureaza.  Si pe mine cu un „mi-e dor” ma faci sa pierd notiunea timpului. Off. Astept sa vad ce mai urmeaza, daca mai urmeaza ceva. Incep sa invat ca nu mai urmeaza nimic. Am impresia ca verifici doar daca mai sunt aici. Si dupa ce te convingi ca sunt aici poti sa te intorci la ce faceai inainte. Eventual cu doua vorbe te asiguri ca mai raman o vreme. Dar daca nu as mai fi? Ti-ai da seama? Sau ti-as lipsi?

Lasă un răspuns

