Mori de vant personalizate

Sunt suparata momentan pe raspunsurile inteligente care vin mereu prea tarziu. Ce rost mai are sa stii acum ce ar fi trebuit sa stii sa spui chiar si doar cu cateva minute mai in urma? Vin numai sa te amarasca. Hai, poate cu doar cateva minute de intarziere nu ar fi asa rau. Dar cu cateva ore? Raspund din nou deci la cateva replici si mai adaug cateva idei, din mai multe motive: pentru ca acum nu te mai uiti la mine si pot sa imi amintesc la sfarsitul propozitiei care era inceputul ei, pentru ca nu ma grabeste nimeni, pentru ca as fi foarte dezamagita sa mai stricam ceva ( daca mai ramane ceva de stricat )  din cauza lipsei de comunicare. So here goes:

  1.   Vin la pachet. Bune si rele. Mereu. Unde ai auzit tu ca incepi cu defectele? Tu esti o continua provocare pentru mine. De care ma bucur. Altfel crezi ca as fi fost aici? M-am straduit mereu sa te impresionez. Tu cum poti sa spui pas unei provocari? Nici nu m-ai incercat. Nu vreau sa fiu comuna. Nici defectele mele nu vor sa fie comune. Si totusi am atatea. De ce crezi ca iti ceream la inceput rabdare? Doar pentru ca s-au precipitat lucrurile nu inseamna ca au disparut. Am amanat sa vb despre ele. O sa apara daca o sa mai fie ocazia ( si urasc sincer cuvantul ‘daca’).   Cum poti sa refuzi sa ma cunosti? Nici nu m-ai incercat.
  2. Dl Popa ar face un infarct daca ar afla cu ce am ramas eu din cursurile lui de negociere. Tu zici doua saptamani. Eu una jumate. Si tot asa. Nu? Nu! Eu zic trei saptamani, what the hell make it a month. WTF? Who does that? Parca nu as negocia pe timpul meu, si pe nervii mei, si pe dorul meu si pe totul al meu….De unde atata rabdare, ma intreb? Pentru mine de ce nu am atata rabdare? Pot sa raspund tot eu? Pentru ca eu sunt mereu aici, dar tu nu stiu daca ai sa fi daca iti spun „grabeste-te sau nu mai venii deloc”.
  3. Tot din seria alegeri. Ma simt ca un jucator de zaruri. Am pariat si am pierdut. Si propun 2 din 3. Mi s-a parut mereu penibila incercarea asta de redresare. Cum, nu stiai ca poti sa si pierzi cand ai pariat? Si uite-ma acum….
  4. Nu stiu cum se termina Don Quijote. Ce se intampla cu el pana la urma? Cine castiga, el sau morile de vant? Sper ca el, saracu. Avem toti nevoie de un precedent. Noi avem morile noastre. Si cand depasim una, apare alta. Daca e un semn undeva,  e prea ambiguu. Ma incapatanez? Nu ma intereseaza. Trebuie sa muncesc pentru ce vreau? It better be… 

Lasă un răspuns

