this is it

Am vazut ieri filmul. Are un efect ciudat asupra non fanilor. Ma intreb ce efect are asupra fanilor. Filmul nu e trist. Nici macar la final cand incheie, foarte dulceag if you ask me, cu „love lives forever”. Nu cred ca asta era scopul lui, dar m-a facut sa ma gandesc la cat de inutil e sa faci planuri si totusi cat de putin dintr-o experienta conteaza  momentul efectiv pentru care te pregatesti.

I have my own „this is it” to add. Mult prea repede, dar rareori te intreaba cineva sau ia in considerare raspunsul.  Ca si pana acum, de dragul simetriei, ai considerat ca e un lucru pe care il decizi singur. Asta e primul regret. Cum as fi vazut eu lucrurile? Mi-ai fi spus. Din mai multe motive. Pentru ca ar fi fost fair-play, pentru ca as fi incercat sa te conving, pentru ca as  fi ramas cu ideea ca a existat intr-adevar un moment in care ai ezitat, o comparatie. Nu mi-ai spus. A trebuit sa ghicesc si sa ma rog sa-mi confirmi. Al doilea regret. De data asta cu mine. Am senzatia ca ti-am usurat alegerea, te-am impins si am taiat o varianta inainte poate de decizia finala. Nu poti sa gresesti cand nu mai ai decat o singura varianta corecta. And you didn’t choose me.  Al treilea regret. Cannot blame you. Nu putea fi corecta alegerea fata de toata lumea. Dar cel mai mare regret e ca nu esti omul care m-ar fi ales pe mine, care m-ar fi contrazis, care s-ar fi speriat cand am spus ca plec si m-ar fi intors din drum. Te-am confundat si am investit in tine de parca ai fi. Dar eram atat de sigura…

Si eu si Michael multumim fanilor si tragem cortina.

Lasă un răspuns

