pentru roxana

Incerc sa imi amintesc de unde am plecat. Era o fetita mica acolo care alerga printre picioarele oamenilor mari. Avea un par cret, saten inchis, superb. Ea era superba. Si tu ai spus ca ai vrea sa mai traiesti odata anii astia care au trecut, ca ti-ai trai altfel copilaria. Eu, personal, nu as mai trece prin copilarie si adolescenta inca odata pentru nimic in lume. But that’s just me. Am ras de parul tau de atunci.  Ti-am dat apoi dreptate pentru privirea intelegatoare cu care mi-ai spus acu cateva luni ca de fapt toti ne dorim aceleasi lucruri, indiferent de ambalajul in care vin. Nu ai spus „ti-am spus eu” acum cand declar obosita ca nu mai vreau sa fiu speciala. Si de asta te iubesc. Tot nu imi amintesc insa cum am ajuns aici. Imi amintesc intreabarea. Ma ierti daca te dezamageste raspunsul insa. M-a deconcertat schimbul de roluri.

Ai nevoie de confirmare ca esti pe drumul cel bun ca sa nu fie nevoie sa te intorci prea mult inapoi.  Ai nevoie de confirmare ca inca poti sa mai atragi atentia cuiva ca sa nu crezi ca esti blocata de circumstante in relatia asta.  Ai nevoie de confirmare ca esti mai frumoasa decat ea pentru ca tu nu esti convinsa de asta. Ai nevoie de confirmare ca lucrurile pot fi si altfel ca sa nu crezi ca ai pierdut definitiv ceva. Ai nevoie de confirmare din partea lui pentru ca  ai o impresie fantastica despre el si pentru tot ce spune faptul ca te-a ales pe tine, despre tine. Ai nevoie de confirmare ca nu gresesti ca sa nu trebuiasca sa fi singura de vina daca intr-adevar gresesti. Ai nevoie de confirmare ca mai crede si altcineva la fel ca tine pentru ca e greu sa fi singura cu o opinie diferita.  Ai nevoie de confirmare ca ai ales bine tocmai pentru ca ai decis sa nu schimbi nimic. Ai nevoie de confirmare ca a fost alegerea ta sa renunti la el pentru ca altfel inseamna ca a fost a lui . Ai nevoie de confirmare ca ea a fost a doua alegere pentru ca atfel inseamna ca nu a vazut in tine ce ai vazut tu in el. Ai nevoie de confirmare ca daca o alege pe ea nu a fost in urma unei comparatii.

Ca sa facem un rezumat avem nevoie de confirmare din nesiguranta,  din orgoliu, din vanitate, din frica, din comoditate, din lasitate. Oricum ar fi, nu e bun. Ai doua variante totusi, ca intotdeauna. Fie cu ea, fie fara ea. Dar daca nu reusesti sa devii complet surd la  reactia universului atunci pregateste-te si pentru una rece dupa una calda.

Lasă un răspuns

