i don’t throw rocks. they might have feelings

Reorganizez si fac ordine. I don’t like me anymore. Nu m-am dus la franceza azi. Si de ce?…….Do you even know me? 

Sunt mereu in intarziere. Nu reusesc sa imi planific timpul corect. Imi plac merele mai mult decat alte fructe. Urasc lucrurile neterminate sau in dezordine.  Nu am o floare favorita, dar iubesc primavara lalelele, iarna freziile si toamna calele. Imi place culoarea verde.  Am vazut „Titanic” de 7 ori si am plans de fiecare data desi stiam finalul. Imi place muzica cu versuri inteligente. Iubesc muzica veche, anii ’20, ’30. Si sa beau ceai in timp ce tin ceasca cu ambele maine. Prefer sa stau turceste, pe jos, decat la masa. Cafea cu lapte si paine prajita cu unt sunt micul dejun perfect. Nu imi place ploaia. Pisicile nu stau la mine pentru ca le chinui. Ma plictisesc repede. Urasc sa astept. Vreau sa vorbesc cel putin 5 limbi straine perfect. Gandesc prea mult. Imi place sa fac liste. Iubesc conceptul de „slow food”. Vreau sa traiesc o primavara si o toamna la New York, o primavara la Tokyo si o iarna la Viena – pentru concertul de Anul Nou. Imi plac oamenii in varsta care imi spun povesti. Imi plac pozele alb negru. Imi plac copii mici care cred toate minciunile. Nu-mi plac vorbele in vant – a nu confunda cu vorbele cu dublu inteles. Pe alea le iubesc. Imi place sa fac puzzle-uri. Nu-mi plac surprizele. Nu-mi plac paianjenii – se misca prea repede. Urasc sa ma uit la TV. Iubesc radio Guerilla si muzica lor. Urasc luna ianuarie. Imi place sa ma imbrac frumos si sa ma duc la Opera. Imi place sa merg pe jos. Imi place sa merg pe bicicleta. Nu in Bucuresti. Nu-mi place sa imi spui ce sa fac. Plang cand mor cai in filme. Imi place sa repar lucruri stricate. Imi plac pregatirile de Craciun. Imi place sa caut cuvinte. Nu-mi place sa-mi dau cu parerea. Nu stiu sa ma cert fata in fata cu cineva. Imi place cafeaua de la Mac’. Imi plac oamenii frumosi. Mi-ar fii placut sa stiu sa cant la pian. Dar „mi-ar fi placut, imi doresc, as vrea…” sunt pentru alta poveste.

Un gând despre „i don’t throw rocks. they might have feelings

  1. Si eu am vazut Titanicul de 2 ori pe zi timp de 2 saptamani si am plans de fiecare data de la inceput tocmai pentru ca stiam ce va urma :)) nu inteleg ce te tine sa faci tot ce iti doresti, sau ce te leaga de cine…ar trebui sa iti faci o lista( ca tot iti place tie sa faci liste) cu ce ti-ar fii placut sa faci si nu ai facut, cu ce iti doresti si cu ce ai vrea si sa te pui pe treaba…nimic nu e prea mult, prea frumos sau prea greu…totul e sa vrei…si cel mai important e sa te ridici din pat…nu e greu…te ridici, iti faci un ceai pe care il bei tinand cana cu ambele maini…si faci liste…to do things pentru la anu…pentru ca poti! :*

Lasă un răspuns

