27 din 24

Am tratat relatia asta pana acum intr-un mod eronat. Am tratat-o ca pe ceva ce avea nevoie de atentie speciala, ce ar fi putut sa se sparga in orice moment – si inca cred ca poate, daca nu sunt atenta – dar cred ca am gresit. Si copiii, cu cat ii pazesti mai mult cu atat cresc mai bolnaviciosi.

Am gresit, deci, cand te-am lasat sa pleci fara sa vorbim, cand nu am insistat sa imi explici care e situatia noastra, cand nu ti-am aratat cat de tare am simtit astea 30 de zile, gresesc cand  nu ma supar ca spui ca suni la ora si suni jumate de zi mai tarziu sau deloc, cand nu iti arat ca ma termina sa te astept cand spui ca vii si nu mai vii, cand ti se schimba planurile si nu ma anunti,  cand nu iti spun ca nu inteleg de ce e atat de greu sa dai un semn toata ziua, cand nu iti spun ca nu mi se pare ok sa vrei o relatie, sa implici o persoana in asta dar sa nu vrei sa faci nici un compromis sa vorbim sau sa ne vedem.

Greselile sunt bune pentru ca stii ce sa nu mai faci a doua oara. Dar eu nu vreau sa mai gresesc cu tine. Pentru ca nu ajungem nicaieri. Si eu vreau sa ajungem undeva. Tu ce vrei? Si sa nu indraznesti sa spui „nu stiu”.

De fapt, nu.  Am stabilit deja raspunsul la asta. Nu  am visat.  Si nu poti sa te razgandesti de la o zi la alta. Alege o varianta si mergi cu ea o vreme. Poate e cea buna. Poate nu e. Dar renunta la ea dupa ce s-a dovedit ca nu e cea buna, nu la primul obstacol. Ma uimesti si ma intristeaza de fiecare data sa vad cat de usor renunti. Cred ca de aici si atitudinea mea prea precauta. Ne trebuie un  test cu realitatea.

Pasul urmator e cel in care ne chinuim putin mai tare daca vrem sa mearga. In care constientizezi ca daca ma vrei in viata ta trebuie sa imi faci putin loc si ca as putea face minuni odata ajunsa acolo. Ziua tot 24 de ore are. Daca le tii pe toate ocupate cu aceleasi activitati nu o sa se transforme in  27 ca sa ai tu  timp de o activitate noua – eu. Fa-ti timp sa te cunosc. Fa-ti timp sa ma cunosti.

Mi-am propus deci sa nu mai gresesc.

Lasă un răspuns

