cine tine scoru?

Mi-am  ridicat pasaportul azi. Aici miroase a iarna deja. Si nu mai sunt frunze in copaci. Deloc. Si nu imi place poza. Altceva voiam sa spun insa. Am avut acelasi traseu pe care l-am avut si acu 30 de zile cand am venit sa completez hartiile si sa platesc taxa. Acu 30 de zile cand am pierdut un tren de noapte. Chiar au trecut 30 de zile? Anyway, m-am trezit,  am facut un dus, am stat la coada cu formularul completat si  apoi m-am oprit la Bi si am baut o cafea. Si atunci si acum. Doar ca acum am impresia ca trec printr-un culoar de idei si ganduri pe care le-am avut atunci.  De parca tot ce am gandit data trecuta cand am trecut pe acolo a ramas impregnat in aer, in asfalt, in cladiri, in lucruri. Doar ca acum nu mai au nici o legatura cu realitatea care a mai avansat cu 30 de zile. Chiar au trecut 30 de zile? Aceeasi senzatie am avut-o si in camera, si in cafeneaua in care merg de obicei. A trebuit sa explic rafturilor, draperiei, pernelor ca acum lucrurile s-au schimbat si sa nu ma mai intrebe de tine pentru ca nu stiu ce sa le spun. Unele din ele au zambit. S-au abtinut sa raspunda desi ar fi vrut. Si m-au rugat sa le spun atunci alte povesti, sa las in urma alte ganduri pentru data viitoare cand mai vin. Le-am spus ca nu am altele.

Ne-ai luat pe toti prin surprindere cu „buna seara”. Ne-ai dat peste cap din nou. Se poate, da, doar cu atat. Atunci cand nu mai astept nimic si cand cred ca inteleg din gesturi ce nu se poate formula in propozitii. Si te gandesti ca intelegi gresit. Iar. Si iar o luam de la capat. Nu. Iar o iau de la capat.

Lasă un răspuns

