can you be helped?

Eu raspund instinctiv nu. Nu e o intrebare la care sa ma gandesc. Chiar daca intentionam sa cer ajutorul cu cateva secunde inainte sa intrebi, din momentul in care intrebi nu mai e decizia mea de a cere ajutorul ci doar acceptul de a fi intr-o situatie pe care nu o pot controla. Si atunci refuz politicos. De asta ma si enervez uneori daca te oferi sa ma ajuti. Ma obligi sa te refuz. Prefer sa trantesc bicicleta de pamant de cateva ori, sa imi dau pedala peste picior de inca cateva ori dar experienta e in totalitate a mea. Deci raspund „nu”.

Dar tu? Nu te-am intrebat niciodata pentru ca ma intrebai tu prea des. Cred ca da.

Ce se intampla in capul tau? Cum, sau mai bine, ce nevoie ai avut sa faci asta? Cui a ajutat? Tie? Daca imi spui ca ti-a ajutat atunci nu mai zic nimic. Ba zic, de fapt, ca e blogu’ meu si zic ce vreau in el. Cum te-a ajutat? What are we, 5? E cel mai copilaresc  gest pe care l-am intalnit. Cel putin din momentul in care am pretins ca am ajuns om mare. Incerci sa imi arati ca nu-ti pasa? Fie, am inteles. Incerci sa  tai legaturile? Care legaturi? Nu mai vrei sa stii nimic de mine?  Nu vrei sa mai stiu nimic de tine? Am depasit vreo limita? M-am oprit. Da si ignore, daca tot esti aici. Oh wait, maybe you did already. Filtreaza apelurile. What else? Daca imi mai vine vreo idee te anunt. Desi va trebui probabil sa iti scriu o scrisoare, ceva cu confirmare de primire, sau sa dresez un porumbel ca sa iti mai pot transmite ceva la fel in care ma izolezi. Sigur nu ai un frate geaman?

Bravo oricum. Si multumesc.

Lasă un răspuns

