our time will come someday…

Ti-as putea spune ca nimic din ce merita obtinut nu e usor de obtinut. Ar fii trebuit sa fii invatat asta pana acum. Pentru anumite lucruri se munceste mai mult decat pentru altele. Si cu cat e mai complicat cu atat e mai interesant. Ti-as mai spune ca drumul conteaza mai mult decat destinatia, indiferent unde vrei sa ajungi. Ti-as mai spune ca nu poti sa astepti timpul potrivit, pentru ca nimic nu se intampla atunci cand vrei sau  cand esti pregatit sau cand te astepti.  As pretinde ca decizia ta nu e luata deja si de aia iti permiti sa spui „Nu stiu”.  As ascunde ca mi-ai rupt inima mai repede si mai tare decat ma asteptam. As zambi pentru ca acum stiu ce ti-as raspunde daca m-ai intreba „De ce ti-e teama?”.  As mai pretinde ca nu iti spun nimic ca sa te conving, sau sa te fac sa te razgandesti.  As ridica din umeri. Pretentii poti sa ridici abia dupa cateva luni, nu  asa ai zis? As ofta pentru ca tu nu ai gasit in mine atatea motive cate am gasit eu in tine. La final as pretinde ca te-am inventat. Am vazut putin din tine si am completat restul din imaginatie. As zambi la cat de putin am vazut din tine si la cat de mult mi-am imaginat. As plange putin dupa tot ce mi-am imaginat. Si m-as intreba ce ti-ai imaginat tu.  As regreta ca nu am apucat sa facem schimb. Cel  mai tare m-as intreba de ce nu m-ai rugat sa astept.  As astepta un raspuns. Si as accepta pana la urma evidentul. Ti-as ura sa apara cineva in calea ta pentru care sa ti se para normal sa te complici, sa ii faci loc atunci cand vine pentru ca nu stii cat are de gand sa stea. As spera ca ai sa iti iei ramas bun. Si as zambi din nou, pentru ca asa e frumos la final.

…the time of our lives.

Lasă un răspuns

