du-ma acasa, mai tramvai

E inca 15.  Am ajuns la timp. Deci…

Fara sa numar zilele in care m-am oprit din numarat, fara sa numar cate zile au trecut de cand te-am vazut ultima data, fara sa numar cate mai trec pana te vad, fara sa numar revelatiile de pe avion, fara sa socotesc ca am buzele uitate, fara sa incerc sa  impac ce vorbim azi cu ce vorbim maine, fara sa incerc sa ghicesc 50 de motive, dar  tinand cont de altele 1000, si de  zambetul usor tamp de pe fata mea, de pasiunea subita pentru ceaiul de menta, de promisiunea unei dimineti in care nu trebuie sa ne trezim la 4, de promisiunea mai multor astfel de dimineti, observ ca avem deja o luna de cand suntem intr-o relatie ( complicata, conform facebook). La multi ani, dragul meu drag!

Lasă un răspuns

