pic, pic, pic

Propun, daca tot se discuta cu sindicatele salariu minim, grila unica de salarizare, indicii de pensie, sa se introduca in codul muncii o prevedere legata de mersul la serviciu in zilele in care ploua. Daca nu se discuta la nivel national, eu intentionez oricum sa intocmesc un act aditional la contractul meu de munca. Umbrelele sunt complet inutile. Hainele de ploaie nu se asorteaza niciodata cu nimic. Ti se increteste parul pe care te-ai chinuit sa il netezesti. Te uzi la picioare indiferent cat de dibaci ocolesti baltile. Te stropeste inevitabil macar o masina. Tramvaiul e mai plin pentru ca nu vrea  nimeni sa faca drumul pe jos. Tocmai mi-am amintit ca ultima umbrela mi-a rupt-o vantul. Era galbena, de la PNL cred. De la ultimele alegeri. Le astept pe urmatoarele sa o inlocuiesc.  Si nu mi s-a mai  intamplat de mult sa fiu pe partea care trebuie de geam atunci cand ploua. Indoor. Cu picioarele invelite intr-o patura.

Si ma gandesc la cei care prefera sa „sing in the rain”. Ce pun ei dimineata in cafea oare?

Lasă un răspuns

