sugar, spice and everything nice

Am inceput-o cand te-am povestit prima data. Cand mi-am dat seama ca incep sa ma indragostesc de tine. Ti-as fii aratat-o cand nu mai era nevoie sa incep cu  „incep sa…”. Atunci ar fii avut deja mii de puncte lista mea. Si ar fii ramas deschisa. M-ai grabit. Ti-o arat acum. Verbele sunt la prezent. Mi-a fost mila de ele.

  • pentru ca putem face 1000 de planuri serioase, constienti ca nu ducem la capat, la fel de serios, decat 10 din ele
  • pentru ca  spui  ‘hai!’ si ti se pare normal sa raspund cu „ce pun in bagaj?’
  • pentru ca ai cele mai frumoase maini
  • pentru ca razi de tine si de mine
  • pentru ca bei ceai
  • pentru ca ma faci sa rosesc
  • pentru ca lumea, prin ochii tai, e speciala
  • pentru ca am de ce sa iti spun „invata-ma si pe mine”
  • pentru ca imi canti

M-ai grabit.

Lasă un răspuns

