iarna asta vreau sa port caciula

Mi-au placut mereu mai mult pisicile decat caciulile. Si am fost amenintata de mica cu meningita, intr-atat incat evident si-a pierdut orice efect. Eu nu port caciula. Nici palarii, sepci, basti sau alte sinonime. Am gasit odata un pisoi zgribulit. L-am pus in caciula mea cea noua, pe care am scos-o dintr-un buzunar. Era negra si avea crosetati de mama fulgi albi din mohair. Era facuta la cererea mea expresa, dupa un model vazut intr-un film si cu promisiunea ferma ca pe asta nu numai ca nu o pierd dar o si port. Anyway, pentru ca nu puteam sa il duc acasa – cunostea mama evident pe cineva, care avea un copil, care fusese operat  de plamani din cauza ca avea pisici in casa. ” vrei si tu  o operatie?” – am considerat necesar sa ii las macar caciula. Atunci mi-am dat seama ca sunt fara remediu si ca o sa imi cada intr-adevar urechile intr-o iarna.

Si pe urma te-ai uitat la mine si ai promis sa imi cumperi o caciula noua in fiecare zi daca insist sa le mai pierd. Cand vine iarna?

Un gând despre „iarna asta vreau sa port caciula

Lasă un răspuns

