Vrei sa-ti cant?

Vrei sa-ti cant? Ca de inceput? E pe ‘repeat’ piesa si in winamp si la mine in cap. Si imi canta sufletul acum. Adica nu canta el propriu zis. That’s silly. Dar cantecul zice ce as vrea eu sa iti spun. Iti cant deci:

Daca ar fii dupa mine sa plec,  as alege o tara mai calma,

Sau poate un munte mai mic, dintre formele tale din palma.

 

Daca ar fii dupa mine sa iau doua, trei  lucruri la care tin:

o poza cu tine, o mana de carti si cerul pe umeri foarte senin.

 

Daca ar fi dupa mine, sa stii, as fugii sigur maine in zori.

Dar cu tine ce fac draga mea? asta ma intreb de mii de ori…

Dar cu tine ce fac draga mea? asta ma intreb de mii de ori…

 

Poate vrei sa iti cante si Ducu Bertzi. Si el canta bine ce-i drept, dar aici ti-a cantat sufletul meu. Propriu zis.

Lasă un răspuns

