idei venite in vis

Am renuntat la stilou de mult. Cu pixul scriu urat, desi ma chinui. Cand tastez inghit litere. Ce-i de facut?

 Un prieten m-a intrebat daca am blog. Am spus nu.  Asta se intampla acu cateva zile. Am pretins ca sunt dintre ultimii care inca mai tin jurnale. Caiete vechi cu eticheta, aranjate pe ani, legate cu snur si pline de praf, intr-o cutie pe care o impingi dintr-un colt in altul, pana cand te enervezi la o curatenie si o arunci. Am si aruncat o parte si am si pastrat o parte.  Si  imi pare rau de cele aruncate. Erau gandurile MELE. Atunci. Chiar daca acum e acum. Acum e acum doar pentru ca a trecut un atunci peste el. Si m-am hotarat. Intr-o seara inainte sa adorm. Mi se pare putin ca trisez. Caligrafia, viteza cu care ti-o ia mana inaintea cand a prins firul gandurilor,  toate sunt nostalgii din-nainte de tastatura. Putin ca si cu guma Turbo, pentru cei care se intreaba de ce nu exista poze cu surprize la gumele Orbit.

I guess what i’m trying to say is: „hello world!”. I’m here. Trying to keep up. Pentru mine scriu in continuare, dar acum iti dau voie si tie sa te uiti peste umar.

Lasă un răspuns

